شرکت پاسارگاد، طراح، سازنده و مجری زیپ لاین و بانجی جامپینگ

دوشنبه, ۱۲ شهریور , ۱۴۰۳

فرصت سرمایه گذاری ۲

خانه » فرصت سرمایه گذاری ۲

☑️ نام فرصت سرمایه گذاری

✔️ پل معلق نیر ۱

✔️ طولانی ترین پل معلق ایران و خاورمیانه

☑️ انیمیشن پل معلق نیر ۱:

☑️ مشخصات فرصت سرمایه گذاری۲:

✔️ هزینه و زمان طراحی، ساخت و اجرای فرصت سرمایه گذاری۲

لینک: جدول هزینه اجرای فرصت‌ها

✔️ ظرفیت کل پروژه: حداکثر ۸۰۰ نفر

✔️ زیر بنای کل پروژه (بدون احتساب محوطه): ۲۷۰۰ متر مربع

✔️ دارای قابلیت افزایش و کاهش طول و عرض پل و زیپ لاین

✔️ برای اولین بار در ایران

✔️ اجرای انحصاری در شهر شما

✔️ متراژ زمین مورد نیاز احداث پروژه: حداقل ۱۰۰۰ متر مربع (بدون احتساب پارکینگ)

✔️ پل معلق نیر ۱ (طولانی‌ترین پل معلق ایران و خاورمیانه)

✔️ پل معلق به طول ۸۰۰ متر و عرض ۳ متر

پل برای اتصال دو نقطه مختلف در دو سوی یک رودخانه یا دره یا چشم‌انداز طبیعی دیگر می‌تواند استفاده شود ولی قرار نیست لزوما همیشه این گذرگاه هوایی بسیار محکم و ثابت باشد، بلکه می‌تواند یک پل لرزان و متحرک باشد که همان پل معلق نامیده می‌شود. در هنگام عبور از پل معلق شما به مقصد رو به روی خود فکر نمی‌کنید، بلکه تمام حواس‌تان به گذرگاه متحرکی است که از روی آن عبور می‌کنید. گذرگاهی که باعث می‌شود شما با احتیاط زیاد و با هیجان وصف‌ناپذیر در ارتفاعات حرکت کنید.

پل‌ها در همه جای دنیا اتصال دهنده مسیرهایی هستند که یا روی رودخانه‌اند، یا دریا و یا از بالای دره‌ای در میان کوهستان می‌گذرند. اما برخی از پل‌ها به قدری بلند هستند یا به شکلی ساخته شده‌اند که عبور کردن از روی آن‌ها نیاز به شجاعت دارد. هرچند بسیاری از پل‌ها با هدف اتصال دو نقطه و تسهیل رفت و آمد ساخته می‌شوند، اما در سال‌های اخیر ساختن پل‌هایی بلند و شیشه‌ای با هدف جذب گردشگر هم با استقبال خوبی مواجه شده‌ است.

منظور از پل معلق شیشه‌ای این است که علاوه بر پوشش شیشه، سازه‌ی نگهدارنده‌ی پل به صورت کابلی بوده که می‌تواند به هنگام عبور گردشگران از روی آن، مقداری ارتعاش داشته باشد.

درآمد این پل‌ها معمولا از بلیط ورودی، عکاسی و ایجاد فضاهای پذیرایی همانند کافی شاپ و رستوران می‌باشد که بازدهی بسیار خوبی برای سرمایه گذار دارد.

بر روی پل معلق شیشه‌ای که قدم می‌زنی، حس راه رفتن بر فراز آسمان به انسان دست می‌دهد. ایستادن بر روی شیشه و لرزش همزمان پل معلق بسیار هیجان آفرین است. زیر پایت دره‌ای صخره‌ای است که نهری پرآب و خروشان از پیچ و خم آن عبور می‌کند و منظره‌اش بر عمق چشمانت منعکس می‌شود. در یک سمت، چشم انداز زیبای دره‌ها و کوه‌ها را می‌بینی؛ در طرف دیگر دشتی وسیع و گستره‌ی باغ‌ها، چشم نواز است. منظره‌ای منحصر به فرد با حس شور و هیجان را می‌توان بر فراز پل معلق شیشه‌ای تجربه کرد.

ساخت این پروژه‌ها بدون شک از سود آورترین و خاص‌ترین مکان‌های تفریحی کسب درآمد خواهد بود که گردشگران زیادی را به آنجا خواهد کشاند. افراد بسیاری در ایران وجود دارند که فقط به دنبال تفریحات هیجانی هستند و سازه‌های شیشه‌ای هیجان انگیز می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی برای آنان باشد.

تصاویر کلی پل معلق نیر ۱

✔️ پوشش کف پل معلق (۷۰۰ متر طول ورق فلزی + ۱۰۰ متر طول شیشه)

تصاویر پوشش کف پل معلق

✔️ دارای سه پایه نگهدارنده در اطراف و وسط پل (نمای هر کدام از پایه‌های پل یکی از حروف لاتین NIR می‌باشد)

تصاویر سه پایه نگهدارنده در اطراف و وسط پل

✔️ دارای زیپ لاین به طول ۵۰۰ متر در دو لاین

زیپ لاین یکی از جذاب‌ترین تفریحات مهیجی است که هر کسی باید برای یک بار هم که شده در زندگی خود آن را امتحان کند و درست مثل تارزان با سرعت بین درختان جا به جا شود!

زیپ‌لاین‌ها از محبوب‌ترین تفریحات دنیا برای جوانان و گردشگران ماجراجو به شمار می‌آیند. تصور سقوط از ارتفاع و حرکت سریع بین دو بلندی هرگز وصف شدنی نیست مگر آنکه یک بار تجربه‌ی زیپ لاین را داشته باشید. در حقیقت زیپ لاین نوعی ورزش هیجان انگیز است که برای انجام آن باید از طریق یک کابل محکم و ابزارهای مانند قرقره بین دو نقطه مرتفع جابه جا شوید.

زیپ‌لاین نوعی وسیله ترابری متشکل از قرقره‌ی معلق روی طنابی از جنس فولاد زنگ ‌نزن است که با بهره‌گیری از شیب و گرانش زمین، فرد یا محموله را از نقطه‌ای به نقطه‌ای در سطح پایین‌تر منتقل می‌کند.

افزایش مشغله‌ها و دغدغه‌ها باعث شده تا افراد بیشتر به دنبال تفریحات هیجانی بروند تا انرژی شان را تخلیه کنند. زیپ لاین‌ها فرصت خوبی برای این افراد هستند و می‌توانند تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شان باشند.

اینکه آدم بین زمین و آسمان در حالی که از دست‌هایش آویزان است مثل یک پرنده به پرواز دربیاید باید خیلی هیجان انگیز باشد. مخصوصا وقتی زیر پاهایتان یک دره یا جنگلی انبوه از درختان باشد. برای یک گردشگر یا طبیعت گرد کسب تجربه‌های جدید بسیار هیجان انگیز است و زیپ لاین سواری یکی از همان تجربه‌های هیجان انگیز و دوست داشتنی می‌باشد.

تصاویر زیپ لاین

«این پروژه شما را تبدیل به برند خواهد کرد.»

جهت مشاهده قیمت فعلی پروژه، مدت زمان اجرا و میزان تعهدات شرکت پاسارگاد به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک: جدول هزینه اجرای فرصت‌ها

کلمات کلیدی: فرصت سرمایه گذاری, پل معلق, پل معلق شیشه ای, پل شیشه ای, پل معلق کف شیشه ای, زیپ لاین, سرمایه گذاری زود بازده, سرمایه گذاری در پروژه های توریستی, سرمایه گذاری در پروژه های تفریحی


تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آریا وب پاسارگاد شرق توس می‌باشد. ©
LemonTheme